INEX

Nieuws

14

Sep.

2017

Inex neem Olvarit groeimelk van Danone over.

Inex wordt  ook eigenaar van het merk Bambix, gekend voor kwalitatief hoogstaande baby-en peutervoeding.

Lees meer...

18

Aug.

2017

Inex lanceert TaBoe, de gezondste melkdrank!

Taboe is revolutionair! Want TaBoe is zonder toegevoegde suikers of zoetstoffen, zonder kleurstoffen en voor wie geen lactose verteert zelfs zonder lactose!

Lees meer...

15

Jun.

2017

Deelname prinselijke handelsmissie Zuid-Koréa

Inex sloot tijdens de Prinselijke economische missie in Zuid-Korea een samenwerking af met de Zuid-Koreaanse corporateYoonique .

Lees meer...

29

May.

2017

De groep Inex-medewerkers die trapt tegen kanker groeit!

Dit jaar namen 3 INEX teams deel aan 1000 km van "Kom Op Tegen Kanker".

Goed voor 24 fietsers die in hun herkenbare INEX outfits, onder een stralende zon hun parcours enthousiast uitfietsten!

 

Lees meer...

25

May.

2017

Nieuw in assortiment!

Ontdek onze 2 zomerse nieuwkomers.
Super lekker, verfrissend en met uitzonderlijk weinig toegevoegd suiker!

Lees meer...

22

Dec.

2016

Beste Wensen

Lees meer...

Inex neem Olvarit groeimelk van Danone over.

14 Sep 2017

Inex neem Olvarit groeimelk van Danone over.

In het kader van de overname van Whitewave door Danone die werd afgerond op 12 april 2017, besliste de Europese Commissie de transactie goed te keuren op voorwaarde dat Danone zijn Belgische groeimelkactiviteiten onder het merk Olvarit zou afstoten.

Inex neemt dit gamma producten vanaf heden over.

Inex wordt hierbij ook eigenaar van het merk Bambix, gekend voor kwalitatief hoogstaande baby-en peutervoeding.

Inex is gestaag op zoek om haar productengamma uit te breiden met toegevoegde waarde zuivelproducten. Inex greep deze opportuniteit om zo een stap te zetten in de categorie van groeimelk. Het gamma van Olvarit groeimelk bevat zowel producten op melkbasis als op plantaardige basis. Het volledige gamma zal op korte termijn onder het merk Bambix in plaats van Olvarit op de markt gebracht worden, waardoor het iconische merk dus nieuw leven zal worden ingeblazen.